Hur ska det gå?

På 1½ dygn har jag nog sovit ca 5 timmar. Jag sov två timmar innan jag gick iväg och jobbade igår, när jag kom hem imorse så slumrade jag i två-tre timmar, fick ingen bra sömn alls. Somnade ca en timme mellan 14-15 och sov nu mellan 20-22. Jag känner mig pigg, det är tillräckligt med sömn för att hjärnan ska vara okej. Dock svider ögonen och kroppen känns lite sådär darrig och svag. Såhär känner jag nu, 2½ timme innan jobb och där har jag 5½ timmes slit framför mig. Inatt har jag dock med mig nåt att äta till rasten plus att jag steker köttbullar och ska koka spaghetti nu. Inte så himla jättebra med nattmat kanske, men jag måste ha bränsle :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0