I need a dollar dollar, a dollar is what I need

Min kära arbetskamrat från stallet har idag ordnat ett jobb åt mig. Hon ringde imorse och gav mig ett nummer som jag sedan ringde, fick komma på intervju på eftermiddagen och ska komma tillbaka imorgon för att skriva papper och hämta kläder, sen ska jag jobba två nätter på DHL. Det är bemanningsföretag och jag är timanställd, så vi får se om det kommer mer jobb nästa vecka eller vad som händer. Detta passar mig dock bra, man får en liten extra inkomst och kan spara föräldradagar, och jag har ändå dagarna med Elias. Får passa på att sova när han sover bara. Det ska nog gå att lösa på nåt sätt.

Idag var det BVC-dags igen, två månader sedan sist. Jag förmodar att det är vågarna det skiljer på, mellan sjukhuset och BVC, annars har Elias lagt på sig ett halv kilo på bara en vecka, och det finns inte. Inte om han lagt på sig 1kg på två månader liksom. Han var i alla fall 74cm lång och 8940gram tung.

Nu ska jag koppla av med lite serier eller en film, och sen sova. Om det inte börjar åska igen :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0