Kyckling och ris

Jag fick sovit ca 2½ timme innan, vet inte om Elias sov lika länge. Förmodligen gjorde han, för på eftermiddagen tog han bara en  powenap på ca 20 minuter och nu ligger han och ger ljud ifrån sig i sängen, medans jag fixar kyckling med ris. Efter maten ska jag inte göra nånting, för klockan är redan halv sju och jag måste snart sova för att orka med ännu en natt. Inatt är jag som sagt ensam tjej då Wicky är ledig, och hon sa till mig att ta med nåt att läsa då killarna inte är så pratglada. Eller ja, förutom en jamaican men han skulle nog inte jobba inatt. Får hålla tummarna att tiden ändå går rätt fort, och att jag har bra folk vid "min" sida av bandet. Inatt blev jag lite lagom lack då den enda gnällde på att vi tog så lång tid på oss och att vi hade jättemycket paket på bandet. Inget av detta stämde och de enda paket jag såg som hörde hemma på vår sida, var hans egna.

Nä, maten var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0