Långledigt

Inatt är det dags för jobb igen efter att ha varit ledig i tre nätter. Fick dock ett tråkigt besked för en liten stund sen; min vapendragare kan inte jobba på ett tag då hon har brutit nyckelbenet :( Det ska väl gå an ändå, bara det att grabbarna inte är så snackiga av sig. Eller jo, det finns ett par. Inte för att det finns så mycket tid till att prata, det är väl på rasten i så fall, och då kan jag ju läsa :) Har en känsla av att jag kommer få ta över W's sida inatt vilket kommer resultera i blå/gul/bruna höfter :p

Elias penicillin gjorde susen nästan direkt. Igår var han feberfri och piggare, och idag har han varit som vanligt igen. Han är dock fortfarande inte så sugen på att äta mat, vilket man kan förstå då halsen ändå måste göra ont. Fruktpuréer och annat flytande går ner utan problem.
Han är så himla rolig. Igår kom han på hur man tände lampan. Hjärtat släckte den och Elias slog på strömbrytaren så att lampan tändes, och blev överlycklig :p Han har även upptäckt att det ekar i trappen och tjuter förtjust "da!" hela tiden, om han inte ger ifrån sig ett ordentligt tjut istället.

Nu sitter jag och kikar på lite serier och tar det lugnt, ska försöka få mig lite sömn senare så man orkar med natten. Hoppas hjärtat kom ihåg att köpa koffeintabletter, annars lär det bli svårt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0