Lite beslutsångest

Det är så grymt tråkigt på jobb efter rasten, tiden går helt galet långsamt. Fram till 06 är det okej, finns det mycket att göra så går tiden fort fram till 07 men sen.. då känns det som att hela natten passerar igen, fast på en timme. Jisses vad drygt det är. Kan ha att göra med att jag var så himla trött också. Låg i sängen och kollade på lite serier tidigare men tvärslocknade redan vid 19. Vaknade igen ca 23 så det var skönt. Bara två nätter kvar nu, sen ska jag få sova ut :o

Fick papper idag att jag kom in på det jag sökt. Har fått sagt till mig att det är dagar i skolan mellan 08-15.30 eller vad det var, och det är ju rätt länge.. jag vill så gärna plugga, blir liksom trött av att inte lära mig nåt. Ska se om det inte går att pussla ihop på nåt vis, och sen sätta Elias hos dagmamma några timmar om dagen. Jag vill gärna jobba lite också, men det räcker ju med ett par nätter i veckan, mer än så klarar jag inte av med allt runt omkring.

Nu ska jag stoppa i mig lite av min tonfisksallad som jag gjorde igår, käka en nektarin och dricka lite bubbelvatten, innan det är dags att slita igen. Hela kroppen är full av blåmärken pga alla paket som trycks mot ens armar och grejer. Det är liksom inte att lyfta ett litet kuvert från en hög till en annan :p
Nä, en hårtvätt också!

Ha det gott!


Här är han mitt uppe i ett av sina tjut :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0