Mysis

I fredags somnade jag 22, det gick inte att hålla ögonen öppna längre. Sov till 07 då Elias ville ha mat och sov sen till 10. Tog mig en 1,5timmes lång nap med Elias på magen strax efter lunch så det blev ca 14 timmars sömn för mig. Förmodar att det behövdes efter en veckas nattjobb med ca 5h sömn per dygn :o Inatt är jag ledig sen jobbar jag tre nätter denna vecka, och sen ska jag sätta upp mig på fem nätter nästa vecka igen. Elias somnade på min mage idag igen, det är så jäkla mysigt. Fick dock rulla av honom för en stund sen för han blev så jäkla varm. Nu ligger han alldeles nära mig med armen över huvudet, precis som på ultraljudet för typ ett år sen :o Håller på att rensa ur den andra lägenheten på skit och fick hjärtat att hjälpa till, ska ta det sista idag. Letar febrilt efter min kalender som jag känner ett stort behov av nu. Den på väggen har så små rutor att man inte får plats att skriva nåt :( måste hålla koll på vilka dagar jag kan söka föräldrapenning, när jag jobbar, om det blir övertid osv osv. Nu jag passa på att läsa lite innan Elias vaknar och vill ha lunch :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0