Pigg som en mört

Jag förstår inte vad det var med mig innan idag. Var hur pigg som helst och kände inget behov av att sova. Somnade dock med Elias vid 12-13 nångång, och sov kanske 1½ timme. Annat kommer det låta inatt när jag är dödstrött och ska vakna. Det är förfärligt jobbigt att vakna mitt i natten sådär :/ Och jag är ingen "morgonmänniska" heller så mitt stackars hjärta får stå ut med en riktig surkärring, jisses vad jag är på dåligt humör! :o

Inatt gick det bra att jobba. Det var att göra hela tiden, men i en okej mängd, så man hade att göra så att tiden gick, men man stressade inte ihjäl sig :o Återigen, annat lär det vara inatt. Men det ska väl gå ändå. Skönt när tiden inte känns av, då är det verkligen drygt. Ska försöka jobba så mycket som möjligt så jag kan spara föräldradagar, för just nu känner jag bara stor hopplöshet för försäkringskassan och vill inte ha med dom att göra.
Jag är hungrig men vet inte vad jag vill äta. Finns inte så mycket spännande att välja på heller :s Kanske steka lite kycklingfilé och ha pasta till.. hm hm..


Lite sjuk och lite trött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0