Sjukling

Inatt var det verkligen en katastrofalt jobbig natt. 01.30 tyckte sjukvårdsrådgivningen att vi skulle åka till barnakuten, då Elias skrikit non-stop i två timmar trots Ipren, och väl där skickar hon hem oss igen med orden "Det är nog bara en öroninflammation". Vi blev tillsagda att åka till vårdcentralen på Grangatan idag och efter lite koll och lite tester så visar det sig att Elias har halsfluss. Min lille stackare. Han snorar som en tok, hade 40.3 imorse som sen gick ner till 39.6 och är ledsen hela tiden. Jag har inte sovit många timmar denna veckan. Nu har vi i alla fall penicillin till Elias som han ska gå på i 10 dagar, och så ska jag försöka hålla febern borta med hjälp av Ipren/Alvedon. Ska till Bara om några timmar för midsommarfirande och firande av storebror som fyller år idag :o Ska se om jag lyckas tjuva åt mig en timmes sömn i alla fall. Eller en halvtimme :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0