Sleepless in Malmö

Imorse lade jag mig ca 8.30 efter att ha varit ute en snabbis med Milton. Elias blev väckt när jag kom hem då Milton tvunget ska skälla, och när han fick syn på mig ville han inte somna om. Vi låg och mös lite i sängen och varje gång jag var på väg att somna på riktigt så väckte Elias mig på ett eller annat sätt. 10.30 hade jag fortfarande inte somnat och ca 11 somnade Elias och då även jag. Då hade hjärtat gått ut för att köra en bror till stationen, och ringer sen hem och väcker mig två gånger, för att fråga hur jag vill ha min pizza. Jag fattade absolut ingenting när han pratade :s Sov till 12, åt en halv barnpizza och sov sen i kanske 2 timmar.
Hos mamma lite senare, somnade jag och Elias på soffan i trädgården. För min del var det helt sjukt obekvämt men fick i alla fall en timmes sömn.

Hur intressant det kan vara att läsa om sömn vet jag inte, men så är det i alla fall :p
På jobb inatt var det inte lika mycket att göra som föregående natt. Det jobbade en kille på "min" sida, som också var inne på sin andra natt. Han är fullkomligt värdelös. Står och sorterar ut vilka paket vi ska ha i våra burar, men lyfter inte ett finger för att lägga dom på plats, utan överlåter det till mig och en annan. Jag fick hålla koll på ca 20 olika nummer och en hel mängd paket som skulle hamna rätt. Jag fick lägga upp flera paket på bandet igen som killen lagt helt fel då han inte begriper en enkel förklaring. Jag fick hjälpa Wicky lite också för hon hade en massa paket, och ändå, trots att det är lugnt för "min" sida, så får jag springa och lämna paket som sölkorven skitit i, trots att han egentligen inte skulle missa dom. Blev så jäkla irriterad. Sen var chefen nöjd med vår insats (min och Wickys) och tyckte vi klarade jobbet bra och hade bokat oss nästa vecka också, så det väntar mer cash :p Det är bara jag och Wicky som är tjejer där, men tycker fan vi gör det bättre än vissa andra :o

Jag ligger inne med världens jävla blåsa på stortån pga arbetsskorna. Jag hoppas att den hinner gå över, eller bli bättre till på söndag, annars blir det jobbigt att jobba :o

Nu ska jag bara få lite mat i magen och sen ska jag försöka sova. Ha det gott!


Elias "kör bil" på sin 8-månaders dag ♥


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Grattis i efterskott på 8 månadersdagen! :)

2011-06-14 @ 13:56:50
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0