Slött

Gick och lade mig vid 01 inatt, eller däromkring, sov till 06 då Elias ville äta. Vi somnade båda om och sen väckte lille prinsen mig ungefär 10.30. Hade dock hört honom ett tag innan dess, men det verkade som att han var fullt upptagen med att försöka äta fötter, för att vilja gå upp. Vi tog oss båda en nap vid 12 också, hihi.
Elias har glassat runt i pyjamasbyxor och jag själv har inte gjort mycket. Har en huvudvärk som inte vill ge med sig, som förmodligen beror på störda sovvanor, men jag har i alla fall lyckats dammsuga och städa badrummet :o
Det är lite synd att en så fin dag har spenderats inomhus men vad tusan ska man göra liksom?

För kvällen finns absolut inga planer annat än att kolla på film eller lite serier. Arh, bara för det kom jag att minnas en jävla kärring som ringde från Radiotjänst och frågade varför jag inte hade betalt tv-avgift. Jag sa till henne att jag inte hade nån tv och därför inte tänkte betala heller (vilket är helt sant) och då säger hon med sin sura tantröst "Ja, men det är väl lite ovanligt, tycker du inte det?" precis som att jag skulle erkänna att jag hade tv för det har väl alla? Jag bjöd oartigt hem henne om hon inte trodde mig, men det fick jag inget svar på :p



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jag köpte den för 149kr i en baby affär som jag inte kommer ihåg namnet på. Det är en liten affär på djäknagatan nära caroli. Vet du var den lilla bensinmacken är som sitter i huset. Det är samma hus som baby affären. Asså mittemot kyrkan. Ligger någon rehab affär bredvid har jag för mig. :) Den finna på G- knappen med men där kostar den 199kr. Man kan beställa den på nätet med. Här är den ännu billigare. http://www.jollyroom.se/produkter/aka-resa/barnvagnstillbehor/barnvagnstillbehor/sunshine-kids-buggy-buddy.html

Kram! =D

2011-06-12 @ 11:53:56
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0