Städa städa

Idag har jag rensat undan all skit som stod i hallen och stökade ner, jag har lagt in en hel säck med sängkläder i garderoben. Säcken har stått där alldeles för länge och nu blev jag irriterad. Det är lite rensat i vardagsrummet också, men det som är mest ivägen nu är bananlådorna som ska till hjärtats affär så han kan använda dom när han skickar varor till kunder. Han är bara lite lat för att ta med dom dit :s Sen har det dammsugats och tvättat golv och plockat lite mer. Däremellan har jag fått leka med Elias som inte ville underhålla sig själv mer än 2 minuter åt gången. Nu ligger han och är skittrött i sin säng, men tvärvägrar att sova. Man ser hur ögonen håller på att gå ihop på honom, för att nästa sekund tvingas upp och så tittar han sig nyfiket omkring. Det kan ju faktiskt vara så att man missar nåt viktigt när man somnar :o Fast nu hör jag ehhhahahaeeeeeäääää från sovrummet så jag förmodar att han diskuterar med sin napp :s

Jag själv har Big Brother-avsnitt från veckan att ta igen innan det blir fredag, så det är vad jag ska syssla med ikväll :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0