Studsboll

Elias älskar verkligen att studsa. Han är ju för fan helt tokig! Så fort han ligger på rygg så börjas det, ibland bara lite smått men allt som oftast är det helt hysteriskt snabbt och så skjuter han ifrån samtidigt så han ligger sällan kvar som man lade honom i mer än några sekunder. Han är så jäkla rolig alltså.
När han äter så låter han varje gång han har fått mat i munnen; mhmhmhmhmmmhhhhmmm fram tills det tar slut. Han verkar ha en sund inställning till mat :p
Var och köpte lite burkmat idag. Skulle prova att laga mat själv till honom då det överallt sägs att det blir billigare (har inte räknat på det själv) men den klöktes han av istället :s Jag tror det var broccolin som spökade, så jag provar imorgon igen fast utan det gröna monstret. Kyckling, potatis och morötter har han ju ätit innan, med god aptit dessutom. Men om jag ska erkänna så är jag så jäkla bekväm att jag föredrar burkmat. Det blir ju inte såå mycket dyrare och det är inget halvfabrikat heller.
Värre är det när folk anser att amen det är ju synd om honom, varför får han inte lite pommes? VA?! Ska ungen redan bli beroende av snabbmat?! Så fan heller. Ska undvika sånt skit så länge det går, godis likaså. Frukt och bär funkar alldeles utmärkt.

Nu ligger lille mannen här brevid mig och tjatar ihjäl bababababababab ibland kommer det inte "ord" utan bara som ett läte med läpparna.

Aja, nu ska jag inte tjata ihjäl er mer. Efter denna helgen måste jag försöka få rätt på våra vanliga tider igen, det funkar inte att han ska somna 19 och sen vakna vid 22. Kanske dags att hoppa över en nap-time på dagen nu..  Attans, nu ligger han och nyper mig!


Fina unge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-06-02 @ 23:36:16
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Har han också blåa ögon!? :) Jätte fina.

Kram!

2011-06-03 @ 08:03:13
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0