Undrar om jag orkar träna..

Det känns som att jag har gamla förslitningsskador sedan jag tränade friidrott och jobbade i stallet. Mitt vänstra knä värker ordentligt efter ett jobbpass, mycket pga skorna kan jag tänka mig. Ingen avlastning alls, och så är dom tunga och hårda. Min vänstra axel orkar inte lyfta högt eller tungt och min vänstra handled har senknutan som återigen spökar. Men så tänkte jag, om jag tar en vända till gymet antingen före eller efter jobb, kör lite kondition och axlar/rygg/ben så bygger jag ju upp musklerna. Det är nog det som stör också, att det inte finns tillräckligt med (bra och starka) muskler.

Gick till Mobilia idag, behövde köpa örhängen. Använder bara såna "ploppar" men jag har blivit av med de flesta. Tur hade jag också så jag fick 25% rabatt då det var rea på allt i butiken :o Sen behövde Elias ny pyjamas, nu har han 3-4 att variera mellan i stl 74 och de från H&M börjar bli liiiiiiiite små. Han kan ha dom ett tag till, men de är ändå på väg. Nu när jag skriver tänker jag att jag skulle köpt i stl 86 istället för 80, men det kan kanske kvitta. Och så fick han en linnebody som han kan ha under varma dagar. Om vi nu får fler? :s

Jobb inatt gick okej. För många går och drar benen efter sig och bara stirrar på paketen istället för att plocka av dom från bandet, vilket drabbar allihopa då bandet blir fullt och paket trillar ner på golven osv osv. Sov inte många timmar när jag kom hem, som vanligt, men så är det väl alltid första arbetsdagen på veckan. Ser att klockan redan är halv sju, vilket gör mig stressad då jag hade tänkt lägga mig vid åtta. Ska äta nu och tänkte koppla av med lite serier först. Får se vad som hinns med :o

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0