Äntligen söndag

Inte förrän nu (20.40) kan jag koppla av. Har ett litet bajsblöjbyte framför mig innan jag fortsätter här..

Såja, nu ligger lilleman och vädrar sig för fullt. Han är så himla rolig. Hela dagen idag har han roat sig med att blåsa saliv, och han blir sååå jäkla blöt! Häromdagen vart det ultrapopulärt att ta ut och stoppa in nappen hela tiden. Vilken ände som kom in i munnen verkade inte spela någon större roll, haha. Däremellan är det tjut och snack i alla dess former, och snart får han även in fötterna i munnen.

Igår blev det skoköp för min del, och det känns ju lite skönare. Två par likadana stövlar i olika fäger, och ett par sneakers, typ. Skopunkten är fan bra :p

Idag vaknade jag 10, och efter några timmar var jag lagom uttråkad. Tänkte ta ut och rasta de båda stora hundarna ordentligt, och få med Elias ut i det fina vädret, och sagt och gjort. Hundarna äääälskade att få springa av sig! Klart de gör alla gånger, men det syntes vårkänslor även hos dom :)
Elias vart lite grinig mellan varven, hela dagen har varit ovanligt gnällig tycker jag.. Han brukar alltid alltid vara så himla glad och positiv och lätt att ha att göra med, men idag är det lite extra gnälligt. Och då är det ändå inte mycket :p

Jäkla hiss är fortfarande sönder. Den fastnade igen! Fattar ni? För ett halvår sen ungefär, så var den senast besiktad med godkänt resultat, och hittills i år har den stannat och gått sönder två gånger. Jag ringde och felanmälde den i fredags när jag märkte att det var dags igen, men ännu verkar ingen ha kommit och tittat på det, trots lovandet. Tänk om jag står där med barn och hund nästa gång den bestämmer sig för att stanna?! Det kommer bli fedepanik då. Fy fan.

Nu är det alldeles snart dags för BB, och jag hoppas Roza åker :o

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jag hoppades samma! Och visst var det hon som åkte. =)



Men gu vilken söt bild! Jätte söt son ni har! =)

Ja visst är det härligt nu som dem snackar! Verkar vara en helt underbar ålder dem är i nu!

Kram!

2011-03-29 @ 17:20:05
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0