Babysim

Imorgon är det dags för babysimmet igen. Överallt har jag kommit över information om att man bara tillåter ena föräldern i bassängen under babysimmet, så därför kom vi överens om att hjärtat skulle i plurret tillsammans med Elias förra veckan, och så säger dom att båda föräldrarna får vara i, att de faktiskt föredrar att man gör det till en gemensam sak. Är det inte helt jävla typiskt mig och min virrhjärna att av alla ställen som håller i babysim väljer jag det som förespråkar båda föräldrarna i vattnet, men tar för givet att det är som alla andra ställen och bryr mig därför inte om att läsa informationen, haha :p Aja, det ska bli mysigt i alla fall :)

Dags att försöka få upp värmen lite, för det vart grymt kallt i sovrummet. För ovanlighetens skull.....

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Men vart går du någonstans på babysim??

2011-03-29 @ 17:23:04
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0