Build-A-Bear

Idag tog vi oss till Triangeln och 3, men eftersom de inte hade några lånetelefoner så ville jag inte skicka iväg min. Problemet med min mobil beror förmodligen ändå på fuktskada, då jag alltid har den i byxfickan, och det blir ju rätt varmt i fickan när man är ute och promenerar och svettas. Men man ska ju kunna leva normalt utan att skiten går sönder. Tappar man den i toaletten så kan jag ju förstå att DEN typen av fuktskada kanske får mobilen att gå sönder, men fan inte av att ha den i böjsan.

Efter besöket hos 3 så gick vi runt och jagade skor till mig, men jag fattar inte vad fan det är för jävla mode på tapeten nu? Skitfula luffarskor överallt, eller så finns det bara tygskor att välja på. Vi promenerade runt och runt och såg att alla nallar inne på Build-A-Bear bara kostade 149:- så vi gick in för att kika lite. Ännu fortare kom vi dock ut då det var fullt med skrikande småtjejer. Man hörde ju inte ens vad man själv tänkte. Innan vi åkte hem gick vi dit igen och då vart det lugnt, så Elias fick sig en tiger :)



I fredags hade lilla mamma sett i tidningen att Babyringen hade rea så hon kunde ju inte hålla sig utan vart tvungen att åka dit. Såklart. Med sin hem fick hon en babysitter och lekbåge, och lite kläder och två stycken haklappar med plastad baksida (tjo!). Hon är så himla rolig, den kvinnan ♥ Själv köpte jag en body från Lindex med Dino på (heter han det?), som jag kikat på ett litet tag. Den fick dock bli i stl 74, men mammas inköp var alltihop i 68. Enorma sådana dessutom.



Nu ska jag försöka mota bort mitt illamående innan Big Brother börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0