Det här med sömn..

Igår åt Elias ca 19.30 hemma hos mamma, var vaken i typ 1½ timme och somnade sen på Mias säng. Sen vaknade han efter kanske en halvtimme och titta på lite Big Brother, jag klädde på honom och väntade på hjärtat, och hela tiden låg han vaken och snackade. Jag är så van vid att han äter var tredje timme, så jag väntade hela tiden på att han skulle bli hungrig.
Han somnade som vanligt i bilen, sov när vi kom hem, fick ta av honom jackan och lägga honom i sängen, och han sov. Han vaknade (?) och grät en gång under natten, vaknade inte förrän 07 och ville äta igen. Alltså 12 timmar senare! Och sen somnade han om till 10. Jag har alltså fått sova bra, återigen, men var så jäääävla trött när jag vaknade! Förmodligen för att jag sov dåligt natten till igår, men varför är det då ändå svårare att komma upp när man har sovit bra, efter en dålig natt?
Jag klagar däremot inte, de dåliga nätterna kan jag liksom räkna på min ena hand.

Nu ligger han och sover middag, och är absolut sötast i hela världen!
Vad jag själv ska hitta på idag vet jag inte. Tänkte gå och lämna in min iphone då högtalaren inte funkar som den ska, så jag hör inte när det ringer. Har dock inte råd att betala nåt för att få den lagad, så jag hoppas att det går att ta det på garantin. Men vi får se. Hjärtat har mycket att göra på jobb idag, så det får kanske vänta till imorgon :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0