Envis

Så länge Elias har andat vår luft, har han avskytt att ligga på mage! Så fort man lägger honom på mage så börjar han antingen att gallskrika eller så ligger han bara helt still och dregglar med handen i munnen. Nu ikväll så la jag honom på mage igen, det var ändå ett tag sen och varför inte liksom? Med en gång försökte han snurra runt! Det var frustrerade utrop och tjut, för han kunde verkligen inte komma på hur fan man skulle göra. Han lyfte överkroppen och benen samtidigt, så han bara låg på magen. Såg ut som att han tränade ryggen, haha. Han är verkligen så jäkla bestämd med vad han vill.
Nu när han vaknade till för nån timme sen så lade jag över honom i sin egen säng, och nästa gång jag tittade dit så har han skruvat på sig så att han nästan ligger på tvären. Allt för att komma åt spjälskyddet så han kan dra i det, haha.

Nu får det snart bli bingen för min del!


Här kämpar han för fullt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0