GoCart-körning

Idag var första gången i mitt liv som jag körde gocart! Om man inte räknar med den enda gången en sommar på Skara sommarland för sååååå många år sedan. Tror jag var 11-12 år nåt sånt, och det var sådana små löjliga maskiner.
Det var helt galet kul att köra! Hjärtat lyckades övertala drottningen av mesar till att köra och jag skrattade heeela tiden! Det gick så jäkla fort och banan är så kringelikrokig. Till slut blev jag dock åksjuk av allt vibrerande så jag fick sluta. Men jag fick en bra tid, jag körde till och med snabbar än två av hjärtats bröder, hihihi. Han var så stolt över mig :p

Imorgon fyller min lille prins 5 månader. Helt galet alltså! Underbara lilla filur ♥

Kommentarer
Postat av: ellinor

grattis till din pojk =) tiden går äckligt fort!! ja jag kan iaf inte låta bli o jämföra med andra bebisar..tror jag nog alla gör lite. Haha ja Molly brukar oxå bara ligga o dreggla :P sen blir hon jättearg och det är då hon rör på huvudet, annars inte :P jag bruka hjälpa till lite ibland så hon fattar att man kan lyfta på huvudet =)



Ja det har du rätt i =) men huvudsaken är ju att de kan allt sen =)

2011-03-07 @ 08:35:59
URL: http://missemojse.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0