Körigt

Som alla andra "nyblivna" mammor säger; jag fattar inte vad jag gjorde innan Elias kom. Hur fick man tiden att gå liksom? Nu har jag varit igång sen 10 imorse, och det känns i ryggen.
På babysimmet gick allt bra. Elias försökte charma baddräkten av instruktören, och han var lite mer avslappnad idag och simmade med benen, istället för att dra upp som så han såg ut som en korv. Han passade även på att flörta med en liten flicka där. Eller ja.. det var nog hon som var mest intresserad :p

Hade jordens huvudvärk när jag vaknade, och den fick jag dras med i flera timmar. Det är inte förrän nu den gått över, trots alvedon, och då känner jag ändå den väldigt svagt någonstans i bakgrunden.
Fick badat Milton också, vilket han verkligen inte gillar! Han står och skämmer ögonen ur sig, haha. Jag vet fasen inte vad det är som stör honom, men han slickar och kliar sig konstant, så nu har hans kulor inget hår kvar :o Får be dom kolla det när det är dags för kloklippning igen.

Elias fick lite katrinplommonpuré efter sin majsportion, för han är så himla hård i magen. När det väl är dags, tar han i så att en tomat inte har något att komma med, och sen blir han så ledsen och börjar gråta för det gör ont. Stackars liten. Hoppas att det hjälper lite i alla fall.

Han sover nästan alltid mellan oss i sängen, tycker det är så himla mysigt, och han stör inte så mycket. Trots detta har han ändå inga problem med att somna och sova i sin egen säng. Min underbara lilla fis ♥
Efter att ha kräkt en massa efter senaste matintaget, ligger han nu och sover och ser gosig ut i sin säng :) Själv ska jag fördriva tiden fram till Big Brother, och sedan slösa en timme av mitt liv på det :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0