Kyligt värre

Denna lägenheten är snorkall och jag fattar inte varför :s Har flyttat saker som stått framför elementen så att de ska kunna sprida sin värme, men icke. Fönstret i köket ser ut att vara från krigets Polen och går inte att stänga helt så jag kan tänka mig att det bidrar till en del. Stänger in oss på rummet för att hålla värmen kvar här, men det slutar ju såklart med dålig luft istället. Suck och stön. En månad kvar tills jag SKA flytta in i min lägenhet igen.

Elias blir 5 månader på måndag och det känns helt sjukt! Det är en glad och snackig liten grabb det där, han älskar att titta på sig själv i spegeln. Det blir alltid glada miner då :)

Var ute och gick en runda med Milton innan och stoppde Elias i selen. Skulle först bara ner och köpa bröd men eftersom de hade stängt så fick det bli en liten promenad också. Han höll sig vaken hela tiden, det var ju en massa att titta på! Fåglarna i luften var nog speciellt intressanta. Min lille sötplutt. Sen fick det bli gröt till mellis samtidigt som vi invigde babysittern och den uppskattades. Elias provade på att sova in den också, och det gick bra :)
Nu ligger han och flörtar med ödlan i sängen igen och ser allmänt sömnig ut.

Kanske ska ta och värma mig med ännu en kopp te..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Tack! =) Ha ha nä det tror jag inte dem hade klarat av!

Åh vad söt eran son är. Sjukt söt!!! Det är så underbart att följa dem små!

Ja jag är så trött i huvudet och speciellt sen Isak blev så sjuk efter vaccinationen. Då fick man ingen sömn.

Förresten vi valde mellan Elias och Isak. Tror om vi får en pojke till så kommer vi ge han namnet Elias. :-) Jätte fint!

Kram!

2011-03-04 @ 10:49:54
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Kanske menar du andranamn för det blev det inte för Isak heller. Jag ville ha det men vi var inte överens. Ja det måste ju passa båda världarna. :) Glad att Isak funka så bra för jag gillade det innan jag visste att dem med hade det. Jag sa även Elias och blev förvånad att sambon gillade det. För det lät ändå så svenska på något sätt. Själv så känns det helrätt med Isak. Han är ju en liten Isak.

2011-03-04 @ 11:31:31
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0