Lyckat

Elias var så duktig på babysimmet :) Helt förundrad över de andra små bebisarna. Nu sover han gott i bilstolen, han blev helt färdig :) Och Malmöit: flertalet gånger har jag behövt tvärnita i rondeller då busschaffisarna fullständigt skiter i väjningsplikten mot fordon som redan är i rondellen, och kör rätt ut. De gasar iväg från hållplatserna och blinkar inte förrän de är halvvägs ute i körbanan. Och får jag inte lov att vantrivas i stan? Malmö är kanske inget för mig, och det negativa jag skriver är så jag upplever det. Det är inget jag måste försvara :o

Kommentarer
Postat av: Malmöit

Glömde nämna att läkemedel numer även säljs på bensinstationer och dylikt, så vill du ha tag på alvedon klockan 03:24 så går det att fixa :) Alltså behövs det ingen resa till Stockholm för att fixa det.



Och för övrigt så har du tidigare själv skrivit att du är vårdslös i trafiken (du körde i 70km/h på en 40-väg, till exempel, och hade som ursäkt att "Oooops, jag gasade visst för mycket utan att jag visste det!").



Du får jättegärna vantrivas i Malmö - men du ger ju sken av att inte ha nån som helst koll på vad man kan göra i Malmö, vad som sker i stan när det gäller evenemang, etc. Du har inte utforskat Malmös möjligheter alls verkar det som (och klagar på att du inte kan få tag på alvedon mitt i natten trots att du har full möjlighet till det).

Jag frågar: vad vill du göra efter klockan 22:00 en vardag? :)

2011-03-21 @ 18:21:40
Postat av: Fia

Hoppas bara att dom funkar.Jag köpte min på intersport och där kostade dom 1100:- Sen har jag sett att det går att beställa på nätet lite billigare. Du ska få en recension av skorna =)

2011-03-21 @ 22:10:17
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0