Måndag

Nu ligger min fina lilla kille i sin säng och spanar in den nya sängdekoren (igen) och på den blinkande lilla nattlampan han fick från kusinen i julklapp. Han har tvärvägrat att ligga ner de senaste timmarna, så han har fått sitta mot mitt täcke men det verkar inte duga. Han gör situps när han halvsitter och sen tippar han åt sidan, haha. Det är roligt att se hur han utvecklas hela tiden.
Idag fick det bli en premiärtur med sittdelen i vagnen, till Ica. Den har fullt liggläge så det blev inte mycket sittande då han sov hela tiden, men det var övning för mitt psyke. Inte så kul när man inte kan se honom hela tiden. Jag upptäckte däremot en liten "sollucka" på sufletten som jag öppnade, och då kunde jag kika på honom hela tiden :) Nu väntar jag bara på min åkpåse som jag hoppas kommer med posten imorgon, så jag slipper böka med filtar som blåser upp hela tiden.

Appro på väntan så väntar jag fortfarande på mitt antagningsbesked. Jag hoppas att jag får det denna veckan, det är så himla jobbigt att vänta, haha. Jag har asolut noll tålamod :s
Jag vet att det var en tredje grej jag väntade på, men jag har glömt vad det var, haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0