Mörkrädd

Alltså, kvällens avsnitt av Big Brother var inget för en liten mes som mig. Jag skrattade så jag höll på att dö, åt Gurkan, haha. Men det var fan inget kul med dessa utklädda människor, det kommer ge mig mardrömmar. Spökhuset på Liseberg ska vi inte snacka om. Min kompis som gick framför mig då har nog fått permanenta ärr i axlarna efter mig, haha.
Nä, det är ju helt galet vad jag avskyr mörker. Jag inbillar mig att det ligger en massa monster och spöken under sängen som bara väntar på att jag ska sticka ut en tå utanför täcket, eller nåt, så jag måste liksom packa in mig i täcket, haha. Ja jösses.. nu står väl snart männen i de vita rockarna utanför dörren, redo att ta mig till dårhuset.

Imorgon fyller hjärtats lillebror 18. Fan vad tiden har gått och fan vad han har vuxit! Ska försöka ta oss till körskolan imorgon också, så stackaren kan börja övningsköra. Med mig, haha. Shit, i år firar jag och körkortet 7 år. Arh. Så gammal jag är :s

På lördag väntar middag i form av plankstek på Kajuta, med hela familjen i form av mamma, pappa, lillasyster, storasyster + familj och storebror. Och hjärtat.. Hoppas den smakar bra bara, och att Elias sköter sig :p


Provar mössa på H&M. (Jag kollar inte igenom gamla inlägg och vet inte om jag lade upp denna för inte så längesen :p )


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Jo men dem äter han. Han älskar majs. och han gillar även morot/potatis. Men nu har vi ju börjat med kött. Jag tror bara att jag får ta det i hans takt och inte lönt att blanda i någon frukt i det eller? Han verkar ju ändå tycka det är rätt ok gott men kanske äter 10 skedar och sen vill han inte ha. Fast Isak äter ju som din plutt ungefär tidsmässig. Bara att Isak är inte tillräckligt hungrig nu när jag ger han mat. Tror du kanske menar att jag ska ge han kl 11 och flytta tillbaka 10 min va? Eller kanske ska prova flytta fram 10 min från 10 men känns ju ingen mening med det. Tror inte han blir mer hungrig. Men jag ska nog försöka hålla ut han en halvtimme och se om han är mer hungrig då. :-)

Kram

2011-04-02 @ 08:32:59
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0