Non stop

11.30 begav jag mig till Limhamn för att rasta hundar. Efter det åkte jag om hjärtats affär och hämtade posten, gick in på Ö&B och köpte tvättmedel, åkte hemåt och fick mat i kistan. 15.30 kunde jag sätta igång och tvätta (en hel halvtimme tidigare, tjo!) och det är vad jag har gjort, parallellt med storstädning här hemma. Toaletten fick sig en omgång, köket blev rensat på lite skit och vardagsrummet blev verkligen rensat på skit! Så jävla skönt att ha det rent, men herrejösses vad folk samlar på sig grejer. Det hämtas och hämtas för att sedan bara stå och samla damm.
Fick bäddat rent sängen också, och lade på bäddmadrasserna mamma köpte, så nu är den mycket mjukare. Har fortfarande inte bytt ut sängen mot mamma och pappas gamla, tänkte att det är onödigt asande upp och ner så den får vänta tills min lägenhet står till mitt förfogande igen.
Jag har inte suttit ner på hela dagen nästan, totalt i en timme kanske. Min rygg värker nåt helt galet mycket, men nu kan jag koppla av i några timmar i alla fall. Skönt!

Elias är för övrigt så jävla rolig. Han älskar att ligga på sängen när jag är framför honom, han blir dunderkoncentrerad, sparkar som en galning med benen, armarna är överallt och ingenstans, och han kör med sin senaste upptäckt; gläjdetjut. Det är tjut i alla dess former, men alla är lika glada, haha. Underbara unge!

Nu ska jag sätta igång ett litet serieavsnitt och dricka min Cocio :p


Kommentarer
Postat av: Natalie & Bella

Ja jag vet, det är helt sjukt! Men det är inte bara jag som är "utsatt" sett i flera bloggar att folk kommenterar anonymt om hur fula deras barn är & till vilken nytta? Finns det verkligen "människor" som finner det meningfullt att sitta och kommentera så?!

2011-03-16 @ 07:57:32
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0