Planer

Jag har ju som sagt sju miljoner planer och drömmar som snurrar runt i hjärnan på mig, och det är inte lätt att fånga dom och få ner dom på papper. Just nu har jag börjat dra i en tråd, och sitter och planerar och antecknar för fullt. Nu ska jag bara försöka fokusera på denna ena planen och försöka sätta den i verket, och inte förrän då, om det lyckas, ta tag i nästa. Jag blir tokig när jag inte får någon struktur på tankarna, blir stressad och hela köret. Just nu idag är jag galet motiverad och när jag ser slutresultatet framför mig så blir jag än mer sporrad att få liv i detta.

Elias ligger och sover igen, han har kört ett vakenmaraton och blev rätt så trött så det har varit två sovperioder nu på eftermiddagen. Det tackar jag för, skönt att kunna pyssla lite med sitt eget. Tur att han är så snäll ♥

Igår vart vi en tur till hjärtat farbror som är hemma från Irak i två veckor. Han jobbar med jenkarna där och har det gött, och så kommer han hem mellan varven, och han hade ännu inte träffat Elias. Hjärtats kusin var också där, och hennes bebis som heter Elia och är på dagen 3 månader äldre än Elias. Det blir nog skoj sen när de blir äldre. Killen hade vuxit som tusan sen sist jag såg honom! Tiden går för fort alltså. Om en vecka och två dagar blir Elias 6 månader, det är ju helt galet.

Aja.. nu ska fördriva tiden lite här, ringa min käre far och bolla lite idéer och få lite synpunkter, och sen ska jag kika på lite serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0