Premiär: Babysim

Imorgon är det dags för babysim! Elias älskar att bada och är fullkomligt galen här hemma i badkaret. Jag får fylla på vatten 1-2 gånger under hans badpass, så mycket som han plaskar. Jag hoppas verkligen att han kommer gilla babysimmet också. Av någon anledning är jag nervös, men det är som vanligt. Urkassa nerver oavsett vad det gäller, och en nervös/stressmage på det, ajaj.
Måste se till att ha färska batterier med mig till kameran också, ett sådant ögonblick måste man ju få bilder på :p

Jag väntar spänt på att höra från Lunds kommun om jag kom in på den förbannade utbildningen eller inte. Utbildningsförvaltningen i Malmö sa i alla fall att de hade skickat min ansökan vidare till Lund, så då går ju i alla fall Malmö med på att betala utbildningen. De sa också att jag skulle räkna med 4 veckors väntetid totalt, och det är det nog imorgon om jag inte har tagit fel på en vecka. Vilket jag inte tror eller hoppas. Denna vecka vill jag få besked, det är så jävla tråkigt att vänta :s

Sådana här söta badbyxor ska han få bada i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0