Så jävla irriterad!

Jag blir så jävla irriterad på att allt tas för givet hela jävla fucking tiden! Om jag går och handlar nåt, så är det JAG som ska använda det! Samboende i ett hushåll är okej, då är man liksom en. Men när det är en tredje med, som inte bidrar med ett piss utan bara kommer hit och äter vad fan som än finns, skitar ner och sen går härifrån, det är inte okej! Jag blir så jävla lack. Jag orkar inte med att ha det såhär längre, jag hatar det! Bortskämda folk, se för fan till att väx upp och ta ansvar för er själv och sluta snylta på varenda jävel som kommer i er väg. BLÄ!

Det har förstört hela min dag. Jag är så jävla hungrig, jag gick iväg och köpte några potatis som jag skulle ha till min kyckling, när jag kommer hem efter att ha varit ute med Milton så är dom SLUT!! Fattar ni, MINA förbannade jävla potatisar har någon annan ätit upp så nu kan jag inte äta min jävla kyckling! Kan man inte tänka ett steg längre, att det kanske är nån annan som vill ha dom. Istället verkar tankarna gå som så "Oh, potatis. Hm.. de är inte mina, men de ligger i kylen så förmodligen har Molgan varit och köpt dom åt mig".

ARH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såhär trevlig blir jag för övrigt när jag inte har fått mat i kistan, och värre lär det bli eftersom jag nu måste svälta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0