Shopping

Idag begav jag och lillasyster oss iväg för att kollal lite skor. Först åkte vi inom Babyringen, fick köpt två nappar, en napphållare, två bodies (stl 68 och 74) och en liten haklapp. Näst på tur stod Skopunkten och där hittade jag mig 3 par så imorgon blir jag förhoppningsvis lite rikare i skoväg.
Tänkte sen att vi lika bra kunde kila inom Engelbrektsboden och kolla om de hade något fint i klädesväg till Elias, och jösses! Det fanns ju enormt med kläder, och billigt vart det också! Kvaliteten är kanske inte den bästa, det återstår att se, men det gör ju inte ont i plånboken om något går sönder då det inte var så dyrt. H&M's kläder har ju betydligt sämre kvalitet.
I alla fall så blev det ett par mockasiner, en body och en sparkdräkt, och två par leggings till mig. Bra att tänka framåt, måste (återigen) samla på mig kläder i stl 74 nu :p

Mamma undrade om vi hade åkt till Stockholm för att handla, eftersom det tog sån tid (vi bor i Malmö :p), men då säger lillasyster "Alltså, ibland kommer vi på oss själva med att bara stå stilla och prata". Så fort vi ses så går käftarna i ett. Det är helt makalöst vad vi kan snacka, haha. Stackars mamma och pappa måste ju få sår i öronen :p

Nu har min lille prins inte ätit sen nångång i eftermiddags så det är nog dags nu när han vaknar.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Åh jag är också sugen på att shoppa! Åh vill ha mer skor men tror inte sambon är sugen på det haha

2011-03-26 @ 17:58:25
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0