Ändrade rutiner

Tidigare så brukade Elias somna vid 21-22, vilket passade mig utmärkt för då sov han fram till mellan 06-08 då han ville ha mat, för att sedan sova 1-2 timmar till. Nu är det liksom tillbakaskjutet (säger man så?) med nån timme. Han somnar mellan 20-21 och vaknar mellan 05-07 och sover sen nån timme igen. Idag vaknade han 05 och sov till strax efter 08. Han låg och underhöll sig själv ett bra tag och när jag själv får liv i mig och tittar på honom så möts jag av två fötter och ben som bekvämt sticker ut ur spjälsängen och ligger på min madrass. Ungen han ligger på tvären i sängen och låter mamamamblablablalalalbababa ääähhh hahahheheeeeejjj ungefär. Det var ju ett jäkla liv på honom, haha. Nu ligger han på golvet i sin hörna och låter likadant, men denna gången pratar han med sin kanin. Ska snart stoppa i honom lite gröt innan jag lägger mig tillrätta i soffan med min kära bok.

Sverige vann tack och lov över Tyskland igår, med 5-2. Nu möter vi Tjeckien på fredag och gud vet hur det kommer sluta. Tjeckerna kan liksom spela hockey alltid, Sverige verkar bara kunna/vilja ibland :s


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

haha så söt! :)

Kram

2011-05-12 @ 11:34:45
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0