Bortskämd?

Jag vet inte om det är jag som är bortskämd eller om det är våra rutiner som är lite "off".. Elias somnar allt som oftast vid 20-21 och sover sen till 06 ungefär då han vill ha mat. Upp vill han absolut inte utan somnar sen om igen till ungefär 09. Han har aldrig "gjort morgon" tidigare än 08.
Nu har vi legat och myst i sängen ett bra tag, och han har tuggat på mina fingrar, vilket gör mer ont än man kan tro. Nu ska jag käka frukost och han ligger på golvet på en filt och spanar efter Milton och tuggar på leksaker. Elias älskar verkligen Milton, tjuter av glädje och skrattar så fort han ser honom, haha.

Vet inte vad jag ska göra idag annars.. ska till Limhamn om nån timme och tänkte passa på att köpa blöjor då också, men sen vet jag inte.. kanske ta oss ut på en promenad? Milton behöver röra på sig lika mycket som jag, men av en annan anledning :p Lyckades rensa lite i källarförrådet igår så nu står vagnen där nere och väntar på mig, så slipper den ligga i bilen där jag aldrig kan nå den, eller stå i lägenheten så jag måste bära ner den från tredje våningen :s

Nä, frulle var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0