En första gång för allt

Idag gjorde jag potatissallad för första gången i mitt liv, haha. Mamma gjorde en likadan för ett tag sen och den var så himla god så jag blev sugen på att prova själv. Jag hade dock vanlig gurka i, istället för ättiksgurka, och inga rädisor. Den blev snuskigt god för att vara första gången, och till och med den kräsna mannen tyckte den var god :o

Idag var jag tillbaka på gymet efter två dagars uppehåll igen. Fattar inte vad som hände där, var helt galet trött dessa två dagar, så jag kom inte upp i tid och när jag väl ändå var uppe så fanns det ingen motivation till att gå iväg. Jag hade i alla fall inte tappat så mycket ork, det brukar vanligtvis gå så himla snabbt att tappa orken, men idag var det fart i mig :p

Har fullt sjå med att återigen jaga ner Milton från soffor och säng, jag blir så jäkla irriterad. När jag säger åt honom att gå ner så tittar han på mig precis som att jag är dum i huvudet. Han har en soffa han får vara i, men eftersom den är tillåten vill han såklart inte vara i den. Till och med veterinären sa att han inte ska/får/bör vara i våra möbler, då han är allergisk mot förrådskvalster och hans klåda kan bli värre. Så det är för hans eget bästa, plus att man slipper vakna med hundhår i munnen :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0