Hockey-VM

Idag har jag spenderat dagen hos min kära familj. Jag och syster snackar i ett, så mamma tillslut frågade pappa om de skulle flytta hemifrån, haha. Elias vaknade strax innan 16, åt och var vaken fram till 19 då han fick lite mat. Han sov i ungefär en halvtimme och somnade sen inte förrän strax innan 23. Nu sover han som en sten i sin säng, vaknade knappt när jag lyfte honom från bilstolen till sängen. Han är så jäkla rolig. Skrattar och snackar i ett, och förflyttar sig så jäkla snabbt. Han lyfter sig nästan i brygga och skjuter ifrån med fötterna och så flyttar han omkring sådär. Han kommer få rejäla buns of steel, i alla fall, haha :p


Sverige vann över Frankrike i hockeyn idag, tack och lov. De måste dock ta och skärpa till sig om de ska gå långt. Samla ihop sig och inte hatta runt på isen som en bunte amatörer, och få iordning sitt passningsspel. Ja, jag var hockeytränare i mitt förra liv :p

Nu sitter jag här mitt i natten och ska käka min grymt goda potatisgratäng och äta lite kyckling, kolla på Two and a half men, och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0