Inte så himla exklusivt..

..men maten blev okej ändå. Färglöst och lite tråkigt såg det dock ut, haha.

Nu har Elias och jag badat och han plaskade på utav bara fan. Missade babysimmet igår då vi var hos veterinären med Milton, så han fick ta igen sig i badkaret här hemma :) Lite mat i lill-kistan och nu sover han gott.

För att tjata ihjäl er om min lägenhet, så sitter jag just nu i soffan och funderar på vilken jäkla färg jag ska ha på gardinerna i vardagsrummet? Köket är klart och sovrummet likaså. Gardinerna i sovrummet måste dock kortas ner, men jag behöver ett strykjärn till det och det har jag inte.
Det är väl nån form av extremt ljusrosa färg på väggarna här.. rosa känns fel att säga, så kanske extremt ljusrött? :p Hm hm.. vilka eviga problem man har.

Imorgon väntas hockey igen, Sverige mot Tyskland. Jag hoppas att Sverige har skärp till sig och sitt passningsspel, för annars går det inte. De kan inte hålla på att lulla runt på isen som fem amatörer, de spelar för tusan i NHL och grejer, och det är meningen att de SKA kunna spela hockey :s Får se om jag våldgästar min kära familj igen eller om jag ser det på webben..

Nu ska jag ställa mig och laga samma mat igen, fast denna gången till min karl. Sen ska jag slösa (o)värdefull tid på mina serier och sen sova.


Fina unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0