Kväller

Nu ikväll när jag kom hem, så råkade jag ta sönder Elias fina sängmobil med elefanter :( Han ligger hela tiden och drar i själva ställningen som man skruvar fast på sängen, så den blev helt sned och lös. Jag skulle rätta till den, flytta den lite längre bort och så tänkte jag att jag försöker skruva fast den liiite hårdare. Jag använde absolut inget våld, men när den satt åt som mest, var den fortfarande lös, så jag flyttade den nån millimeter så att det skulle gå att skruva ett halvt varv till, men då gick den ena gängan sönder :( Fattar inte vad man tänker på, när man tillverkar en grej som sitter så dåligt, på en barnsäng? Elias har även lyckats dra loss två elefanter, då snöret som de satt fast i, inte satt ordentligt. Jag meckade dock upp dom igen, men nu vet jag inte hur jag ska göra.. mitt fiffiga hjärta kan nog lösa det på nåt vänster, hoppas jag. Elias gillade den så mycket :o

Imorgon blir det en tidig tur ut till Bara för att kolla när Måns spelar hemmamatch i fotboll :) Nu är han nog lite lagom uppspelt då både lillasyster och broren följer med, plus Elias :o Ska stiga upp 09 så jag gör egentligen bäst i att gå och lägga mig nu. Har jag tur så vaknar inte Elias vid 06-07, så vi kan sova ordentligt :)

Köpte gardinstänger idag, men de är för korta för fönstret så det ser helt konstigt ut :s Gardinerna sitter helt tätt uppe på stången och blir breda nertill. Aja, färgen på dom är i alla fall fin, så jag får nöja mig med det sålänge :o

Nä, nu ska jag ta och varva ner med ett serieavsnitt och sen ska jag fan sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0