Orolig

Elias sover så himla oroligt om nätterna nu. Jag vaknar jätteofta av att han gnäller eller gråter, fast han själv är inte vaken. Han får nappen och somnar om. Sen vaknar han antingen vid 02 eller 04 och vill äta. Förmodligen är det nåt som går över, men det är så ovanligt och man har blivit så bortskämd :o

Idag var jag på gymet tidigt, som alla andra dagar :o Gick bara 5 minuter på crosstrainern och körde på med lite styrketräning av varenda muskel. Man får ju variera lite, och min favorit-förbränningsmaskin var ändå upptagen :(

Nu måste jag byta en bajsblöja här känner jag!
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Var inte orloig, det går över ska du se! :) Isak har haft såna perioder och det brukar gå över. Att han vaknar och skriker fast han är inte vaken och vill ha napp händer ofta här tyvärr men de senaste dagarna har varit bra. peppar peppar

Kram och hoppas det blir bättre snart! Man blir lätt lite dum i huvudet! :(

2011-05-20 @ 21:00:45
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0