Sent pass

Igår skulle jag iväg och träna med hjärtats lillebror vid 22, efter att dom hade jobbat färdigt. Karln fick nog aldrig lära sig klockan i skolan, för dom var inte hemma förrän vid 23, men så är det alltid. Nu har jag lärt mig att dra av en halvtimme (?) när vi ska nånstans, så att vi kommer i tid. Jag har aldrig kommit för sent i hela mitt liv, jag hatar det och blir alltid så stressad, så det är jäkligt jobbigt att försöka passa tider med nån som inte bryr sig ett dyft om det inte ligger i hans egna intresse. Aja, nog om det.

Idag blir det som vanligt att våldgästa mamma och pappa. Pappa hade tydligen frågat lillasyster om jag sagt ifall jag skulle komma idag eller inte, han tyckte det började kännas lite tomt utan småkillarna, haha. Han är så rolig, ska försöka vara helt tuff och inte visa känslor öppet och sådär, men hans svaghet för Milton och Elias lyser ändå igenom :p
Jag och lillasyster tar oss förmodligen till Burlöv C för att slösa lite värdefull tid. Jag behöver gardiner till vardagsrummet men kan inte komma på i vilken färg de ska gå :s Stora problem det här, känner jag :o


Känns som att spjälskyddet inte gör så stor nytta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0