Skönt att vara hemma

Jag känner mig 10kg lättare i själen nu när jag är tillbaka i min lägenhet. Det är fortfarande bara halvfärdigt, såklart. Hade behövt några barnfria timmar och bärhjälp, för att få hit det sista. Sen är det jättemycket som måste slängas, för hälften används inte. Elias behöver dock sina babygym, allt i hans sköthörna i gamla lägenheten är kvar, men jag vet inte vart jag ska göra av det här :s

Jag går här och pillar och donar och känner mig bara lätt. Till och med mitt envisa hjärta trivs nog bättre här, synd bara att han aldrig ska lyssna på mig. Oh, jag vill ha tv också. Och några cider, hoho. Balkongen ligger perfekt, men det måste bli varmare vindar först. Jag är en fryskylling.

Nu ska jag laga mat; wokade grönsaker med stekta äggnudlar. Vet fan inte vart det det suget kom ifrån, så jag hoppas att det blir gott :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0