Slappt

Idag har jag varit iväg i Limhamn och jobbat lite grann. Elias väckte mig vid 08 och ville inte somna om sen, vilket är rätt ovanligt, så jag kände mig verkligen helt död. Det blev sent igår, så jag förmodar att det var därför. Försöker vända på mitt dygn vilket fungerar rätt bra, det är inte så kul att lägga sig vid 03 när Elias vaknar några timmar senare för mat, och sen sova några timmar igen. Senast 24 försöker jag lägga mig, och det funkar rätt bra, men så igår fick jag hämta hem hjärtat på vägen hem från mamma och han blir ju aldrig klar, så det blev sent. Aja.

Idag har jag bara varit hemma och pillat. Försöker klura ut hur jag ska möblera vardagsrummet men det går inget vidare. Jag har eventuellt en idé men då blir det så förbannat mycket yta i rummet som man inte kan använda. Känns som att det är mitt minsta problem ändå :p
Idag fick jag skala mina potatis med osthyvel för jag har glömt i vilken låda jag la potatisskalaren. Den ligger kvar i andra lägenheten, såklart. Imorgon ska jag försöka få hit resten. Jag känner inget stort hopp om det, men man kan ju alltid önska :o

Nu ska jag snart slänga in potatisgratängen och kycklingen i ugnen och hoppas att det blir gott. Innan dess ska jag handtvätta lite av Elias kläder. Har ännu inga nycklar till tvättstugan så jag får ta och ringa om det imorgon.


En liten Milton i min säng när jag bodde hos mamma och pappa ett litet tag :o Tror han är lite mer än ett år här


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Söt Milton är! :) Saknar min lilla hund när jag ser han. :)

Jobbat? Jobbar du redan?

Kram!

2011-05-07 @ 08:24:00
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0