Städ och stök

Arh! Det känns som att det aldrig tar slut :o Det kryper fortfarande runt insekter här, men idag har jag nog bara sett 5 stycken totalt. Jag fattar INTE hur man kan vara så förbannat snuskig som person, och BO mitt bland alla dessa miljoner kryp. Det var inte städat för fem öre när jag kom hit, och hon har också en liten bebis, en månad yngre än Elias. Om inte för sin egen skull, men ska hon utsätta sitt lilla barn för sånt snusk? Nä fy fan.
I alla fall. Idag har jag åter dammsugit, då Milton fäller en hel pälskostym varje gång han ryster på sig, ungefär. Hade egentligen behövt dammsuga två gånger, men det går aldrig att få det helt hårfritt med hund, så är det bara. Packade upp den lilla resväskan med mina kläder och lade mer av Elias kläder i byrån. Nu när jag har fått undan det mesta, så återstår ännu en resväska kläder och en byrå åt oss gamlingar, och lite annat småpill. Men det är bättre att rensa lite åt gången, så man sen inte står och flyttar en sak från ett ställe till ett annat bara.

Imorgon är det redan onsdag. På fredag ska hjärtats bror hjälpa mig att flytta resten, även om jag tar det med en nypa salt. Ingen i den familjen kan hålla nånting, så vi får se. Vill skaffa mig lite tv-kanaler men 287:- i månaden var tydligen för dyrt... känns så värdelöst med parabol eftersom det blir störningar så fort det blåser/regnar/snöar eller vad som helst. Och det gör alltid något av detta här, så särskilt bra mottagning lär det väl inte bli, speciellt inte på vintern :o

Nu ska jag snart se Big Brother på webben, om dagens avsnitt kommer upp. Det kanske redan finns, har inte kollat :s Efter det ska det sovas lite. Har glömt vart jag lagt mina böcker, och jag läste slut en igår. I-landsproblem eller vad?


110% perfektion ♥


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Hmm har jag missat. Var är du någonstans? Kryp?? =/

Kram

2011-05-04 @ 09:36:39
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0