All tid i världen?

Elias vaknade 08 men blev toktrött igen vid 10, så han ligger och sover igen. Jag själv är vaken och det känns som att jag varit vaken i en hel dag :s Milton väckte mig vid 03 av att han spydde, igen, och jag märkte att nåt var konstigt med honom så jag fick vackert gå upp och ta ut honom. Väl ute skulle han bara hitta rätt i busken och sen rann det ur honom. Detta börjar kännas som standard nu typ en gång i veckan, fast denna gången hann jag före Milton så han slapp skita inne :/ Lilla hunden ligger i alla fall också och sover, verkar allmänt slö så jag får hålla ett öga på honom också.

Inatt är det egentligen jobb för min del, 23-08, men jag kan inte bestämma mig. Att stå och knuffa paket mellan 02-08 gick med nöd och näppe, men att göra det 2½ timme extra vet jag fan om jag klarar av.. handleden har blivit jättestel igen så nu kan jag knappt böja den, igen, och den ömmar liksom :/

Nä, om man kanske skulle ta och hoppa in i duschen medans det är lugnt och stilla i hemmet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0