Björnen sover

Av någon anledning blir Elias alltid lugn när jag sjunger den för honom. Jag förstår inte varför för min röst är verkligen inget man ska utsätta någon för, men han gillar det. Samma visa har jag sjungit för honom alltid så det kan ju vara därför :p

Igår såg jag nya Twilight-filmen på bio. Den var som många andra säger, annorlunda jämfört med de andra tre, men den var fan inte sämre. Den var som väntat skitbra :) Nu kan jag läsa ikapp mig med böckerna här hemma. Vill inte läsa dom först, för böckerna är oftast mycket bättre än filmerna, så nu slipper jag ju bli besviken på filmen :p

Jag förstår inte vad det är jag går omkring och drömmer om, eller tänker på. Det visar sig gång på gång att detta beslutet är det bästa. Jag får fortfarande otrevligheter och sur attityd, det man ber om ska gudarna veta är skitjobbigt. Jag vet inte om jag förväntas springa efter och böna och be och säga att jag inte klarar mig själv, att det är därför det är så jävla surt och otrevligt hela tiden. Klart att ett uppbrott aldrig är enkelt eller smärtfritt, men denna gången gick han, och vi vet båda att det är bättre såhär, så jag fattar inte?
Skitsamma i alla fall, mitt finaste hjärta är här med mig :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0