Helt slut

Alltså, att vara "hemmafru" tar ändå rätt rejält på krafterna. Jag vaknade 07 imorse tillsammans med Elias, men jag märkte att han fortfarande var trött, och mycket riktigt så somnade han igen. Sov sen till 9.30 (tack älskade unge!) och sen har det varit full fart hela dagen. Var ute med broren och hundarna i nästan två timmar, åkte till Ica medans broren lekte med Elias här hemma, fixade mat som blev rätt så gott, och har nu nattat Elias. Han somnade väl 19.30 ungefär, så jag hoppas att han vaknar lite senare än 07 imorgon bitti :o

Ikväll kommer Elias farfar äntligen hem från Irak. Han har varit borta i typ 9 månader eller nåt sånt. Minns inte om Elias var 2 eller 4 månader när han åkte, men han har ju missat hela första året :( Detta betyder i alla fall att jag förmodligen är barnlös imorgon och att Elias inte "får lov" att åka hem, utan kommer sova där. Men det gör inget, han måste ju lära känna sin farfar :o

Jag tror att min rygg hade mått bra av massage. Den är så jäkla öm och trött hela tiden, och nu sitter jag dessutom helt fel i soffan, vilket gör det hela ännu värre :s Jag ska kolla på förra veckans Bonde söker fru, eller om jag sparar det tills lite senare ikväll, och kollar på Frasier nu :o


Elias favoritgrimas

 


Min nya "lilla" ljuslykta, som måste plockas undan när Elias är vaken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0