Idétorka

Jag är helt värdelös på att komma på en rubrik varje gång jag ska skriva nåt. Jag skriver dessutom inte så ofta, så det är verkligen tomt :p

Idag vaknade jag 07 av Elias (tack..). Som tur är så lade jag mig vid 22 igår så jag fick ändå en hel del timmars sömn. Detta verkar dock inte spela nån roll, det känns som att den tidiga timmen gör en dödstrött oavsett 13 eller 4 timmars sömn. I alla fall, dagen har gått i ett. Hämtade ut paket på posten som var till Elias, medans karlns lillebror övningskörde lite. Sedan hem och så tog Elias sig en lur, vaknade och åt lunch vid 13, sedan kom broren med Valentino och så gick vi ut med alla tre hundar, plus Elias. Kom hem igen närmare 15.30, kom på att klockan var mycket, ner i källaren och ner med Elias i vagnen igen och promenera bort till Ica, handla och sen hem igen.
Här hemma har jag försökt roa huliganen som helst roar sig själv genom att tömma lådor på dess innehåll, och som tidigare nämnts; ställa sig mot allt. Mitt i allt kaos här hemma så har jag haft tid att göra min kycklinggryta igen, den blev så förbannat god sist. Ska spara lite till Elias också, som han kan ha imorgon. Nu sover han och jag ska göra lite ris och sedan äta. Äntligen :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0