Sällsynt

Mina besök här inne blir mer och mer sällsynta :o Det finns dock inte så mycket att göra åt saken när tiden inte räcker till.

Idag har jag bestämt mig för att jag ska hinna med att rensa ur garderoben, och försöka få ordning och reda på den, innan det är dags för kalas i Svedala för systerdottern, och nya Twilight på bio ännu senare ikväll. Det blir en fullspäckad dag men det gör inget :)

Elias version av att rensa garderoben, är att klättra över mina klädhögar, blanda ihop de högar jag redan har sorterat, kasta kläder omkring sig och klappa händerna i ren glädje när jag säger åt honom att låta bli, haha. Han är så jävla go. Mellan varven sitter han och trycker på alla knappar på sin lära gå-bil så det spelas musik, och då blir han överlycklig och ska dansa sittandes, klappa händer och tjuta :o

Nu ska jag se om inte lilla huliganen vill sova så att jag kan få undan några högar med kläder i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0