Vad man drömmer om

Idag är det att jag skulle fått lite sovmorgon eftersom jag börjar 23 och behöver all sömn jag kan få. Jag måste lägga mig 16 för att jag ska orka med hela natten, och det kommer inte hända. Trots att denna diskussionen kommer upp ett par gånger i veckan, är det ändå jag som får gå upp med Elias. Men, jag ska inte förkorta min livslängd genom att sura över detta, men personer kan däremot inte förvänta sig guld och gröna skogar. Up yours.

Jag blir så jäkla stressad av börja 23, för hela dagen försvinner åt att sova ungefär. Jag måste iväg och handla käk till natten så jag inte svälter, och jag vet att jag vid 03 kommer vara så sjukt trött att jag nästan mår illa, och tiden kommer gå såå långsamt. Men nä, nu tänker vi positivt!

Elias är så jäkla rolig.. han sitter och leker med sin tallrik och sin sked. Så lägger han skeden i tallriken och skrattar nöjt, tar ut den och lägger tillbaka den, delar på tallriken och "antihalk-skyddet" som sitter under, och fnissar nöjt. Nu har han å andra sidan börjat stinka lite, så detta var allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0