Bakning

Denna helgen har jag försökt baka. Gårdagens försök till vaniljbullar blev väl sådär.. alldeles på tok för små men inte äckliga. Dock inget man bjuder på. Sen fick jag ett recept på bullar som jag brukade sälja när jag hafe cafeterian i stallet. De gick åt som smör i solsken, och de provade jag på idag. De blev skitgoda! Dessa ska jag verkligen göra fler av och ha på Elias kalas. Man kommer fan rulla hem därifrån :o

Idag verkar det som att Elias ska sova hos sin mormor/morfar/syster, då allihop tjatat på mig att han är mer än välkommen, haha. Lillasyster är ju helt galet förtjust i honom :o

Nu ska jag kolla färdigt på Frasier!


Kommentarer
Postat av: Kornelia - mamma till Nea

Ser gott ut :)

2011-10-03 @ 22:39:28
URL: http://Korneliasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0