Begränsningar

Jag fick vackert inse mina egna begränsningar imorse när jag knappt alls kunde röra på handen. Att sitta och köra truck i 8 timmar då, verkade inte något som skulle få min handled att läka snabbare, så jag fick ringa och avboka mig. Nu känns den dock mycket bättre, vilket är dåligt för då kommer jag automatiskt att bära runt på saker som jag inte ska, bara för att det inte gör ont. Jag gör mina rehab-övningar också, så det kanske är därför den känns mindre stel.

Nu ska jag steka mig en korv och koka lite spaghetti så jag får mat i kistan, sist åt jag igår vid 13. Fattar inte vart tiden tar vägen, jag hinner inte äta och jag känner inte av att jag är hungrig heller :s Jag försöker ändra på det, men det går si sådär.
Efter maten ska jag promenera bort till Ica och sen ska jag bara ta det lugnt :O

Så fort han ser kameran så flinar han upp sig. Han är en riktig linslus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0