Full rulle

Idag tänkte jag försöka få ändring på Elias rutiner lite, vi får se hur det går. Han vaknade 08.30 och brukar vanligtvis somna igen mellan 10-11. Sen håller han på och sover korta stunder hela dagen känns det som, så idag tänkte jag få till en lång sovstund istället. Vid 11.30 begav vi oss till Ica, och då var han redan så himla gnällig och hade dessutom slagit huvudet i vardagsrumsbordet, vid ett av sina resningsförsök. Tänkte att han skulle somna på vägen men icke.
Strax innan 13 så kom broren med sin "lilla" Valentino, och så gick vi på promenad med Milton också. Elias somnade vid 13 och sov i 1½ timme, under hela tiden vi var ute på promenad. Det verkade dock inte räcka, han somnade nämligen strax efter 16 igen. Nu sover han dock sen en liten stund tillbaka, så håll tummarna för att det blir hela natten.

Min förkylning har börjat flytta sig mot näsan, men kroppen gör fortfarande helt galet ont. Har lyckats baka och dammsuga idag också, så rätt flitig känner man sig ändå. Ska snart gå och sova dock, om jag ska orka med att hålla mig själv vaken, ihop med Elias, på morgnarna :o

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0