Gnällfis

Elias är numera helt vansinnigt gnällig. Speciellt om han inte får göra som han själv vill. Nu har han dock varit nere på golvet med sina leksaker sen ca 17 (klockan är nu 18.25) och än har han bara gnällt när jag gått ut ur rummet. Han kiknar av skratt när Milton rullar sig i soffan, och stackars Milton vet inte vart han ska ta vägen för Elias jagar honom runt i rummet hela tiden, haha. Han snackar i sin låtsastelefon, leker med sina böcker och gud vet vad, men han är i alla fall nöjd :o

Idag var vi till BVC för 1års kontroll och vaccinering, men då jag inte är helt säker på att han är pigg och kry så tyckte sköterskan att vi skulle vänta med vaccineringen, så vi ska dit igen för det, nästa fredag. Han är i alla fall 82cm lång och väger 11040gram. Jag har för mig att han var 78 cm för två månader sen, men han har "bara" gått upp ett halvt kilo. Hoppas att han tänkte lugna ner sig i växandet lite nu :o


Såhär grimaserar han hela tiden :o

 


Här är han lite ledsen :( ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0